بارمان کوچولوبارمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

بدون عنوان

1393/10/10 12:53
نویسنده : مامان س
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم حدود 3 هفته ای میشه که شما یاد گرفتی چهار دست و پا راه بری و کلی هم فضول شدیا با

همه چیز هم کار داری یکسره هم تو آشپزخونه زیر میزی فدات بشم الاهی خوردنی من.هفته پیشم مریض

شده بودی و کلی مارو ترسوندی تب بالا خیلی بد بودگریهخدارو شکر که خوب شدی زودی 7 دی هم

تولد بابایی بود که به اتفاق مامان جون و بابا جون و شما یه تولد کوچولو واسه بابایی گرفتیم و کلی

چیزای خوشمزه خوردیم شمام با تعجب به شمعا و کیک نگاه میکردیخنده خلاصه شدی نور چشم

مامان بابا البته مامان جونم چند روزه پیش ماست و اصلا دل نمیکنن که برن مام خوشحالیم همش میگه

برم چجوری طاقتم بیاد.خلاصه شیطونک من همه دوست دارن قربونت برممممممممم من

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان بابای ضحا
10 دی 93 13:25
سلام عزیزم نی نی تون سینه خیز رف یا نه ؟؟؟ کی غلت زدن رو یاد گرفت؟؟؟ به شکم میزاشتیش؟؟ اگه میشه بی وبم بهم جواب بده مرررررررررسی
مامان حديث
10 دی 93 13:36
سلام دوست بزرگوار خواهش مي كنم به وبلاگ من سر بزنيد و به دخترم راي بدهيد تا در جشنواره ني ني وبلاگ برنده بشيم... عدد 65 را به شماره 1000891010 اس ام اس كنيد. به دوستانتون و فاميلاتون هم بفرماييد. ممنون و خوشحال ميشم.
خواهر مهربون
14 دی 93 12:45
سلام سلام سلام بر بارمان خودم..سلام سوگند جونم..ووووی بخورمش الهی..تنها تنها کیک میخوری؟؟؟؟؟تولد همسرتم مبارک باشه..سالیان سل کنار بارمان جونم خوش و سلامت باشین..
مامان س
پاسخ
مرسی عشقمممم قربونت برم دوست با وفایه من لطف داری عزیز دلم دوست دارم 1000000تا