بارمان کوچولوبارمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

بدون عنوان

1393/1/8 18:13
نویسنده : مامان س
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کوچولویه ناز نازی مامان عشق قشنگم انشالا 5 روز دیگه میای تو بغل مامانی

دارم لحظه شماری میکنم واسه اومدنت البته فقط من نه بابایی هم خیلی منتظره همش

باهات حرف میزنه توام که صدایه باباتو میشناسی قشنگم.مامان بزرگتم خیلی منتظره

ساکه بیمارستانتم اماده کردیم غذاهایی رو هم که قراره مامان بزرگت واسم درست کنه

همشو مامان بزرگی حاضر کرده خلاصه همه منتظر این شاهزاده کوچولو هستن.niniweblog.com

خودتم که فکر کنم دوست داری زود بیای قشنگم دست و پا زدنت معلومه ها مخصوصا

وقتی باهات حرف میزنیم عکس العمل نشون میدی الاهی فدات بشم من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نی نی سرچ
8 فروردین 93 19:04
به امید سلامتی و طول عمر برای نوزاد خوشکلتون از شما دعوت می کنیم از نی نی سرچ دیدن کنید و به دوستانتون توصیه کنید. www.ninisearch.com (راهنمای جامع بارداری و زایمان)
گمشده ام
15 فروردین 93 11:46
هر وقت به سلامتی برگشتی منم رمز می خوام هاااااا...گفته باشم خانوووومی...)
مامان س
پاسخ
چشم عزیزم