بارمان کوچولوبارمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

بدون عنوان

1393/5/14 23:31
نویسنده : مامان س
133 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولویه مامانی تو زیباترین و دوست داشتنی ترین موجود روی زمینی عزیز دلم محبتوقتی تو بغلم

میخوابی زیباترین لحظه زندگیمه وقتی اروم سرتو میزاری و میخوابی تو بغلم دوست ندارم این لحظه رو با دنیا

عوض کنم .امشب یه شب قشنگی بود 5 امین سالگرد عروسی مامان و بابا امسال اولین سالی بود که 3 نفری

این شب قشنگ و جشن کوچولو گرفتیم بابایی یه جعبه شیرینی گرفت و کلی خوشحالم کرد بوس

امیدوارم همیشه سالم کنار من و تو باشه بهترین بابای دنیا وقتی بزرگ شدی مطمعنم به داشتن بابای خوبت

افتخار میکنی بهترین همسر و پدر دنیا

اینم شیرینی که بابایی واسمون خریده بود

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فرشته
15 مرداد 93 13:23
ای جانم چقدر ماشالا با نمکه این کوچولو
arezou
25 مرداد 93 16:31
salaaaamm enshalah hamishe salemoo salamat bahiiiin mashalllahhh cheghadr bozorg shodeeee jooojejeee
مامان س
پاسخ
فدات شم عزیز دلم
paradise
4 شهریور 93 10:36
وااااي عزيييييييزم با تاخير سالگرد ازدواجت مبارك قربووونت برم بچت روزي خواهد پرسيد كه من چرا تو عكساي عروسيت نيستم و چرا اون موقع دنيا نيومدم.. الهي من فدااااااااي هيكل اين بچه بشم چقدددد بزرگ شددددده...پاهاشووووو...الللههههي بگردم..از بس ماهه تپش قلب گرفتم ماشالا براش اسپند دود كن ...عششششق منه
مامان س
پاسخ
فدات بشم عزیزم لطف داری عشقمممم دلم خیلی واست تنگ شده