بارمان کوچولوبارمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

نظرات (5)

LC4Y7DffHFli1VjsckcLWPimXXNU22WEuACVDYIa_bc.
18 فروردین 93 19:16
aziiiiizam kheili khoshhal shodam roye maheshooo beboooos mashalllah khoda hefzesh kone arezou hastam
مامان س
پاسخ
مرسی ارزو جون لطف داری قشنگم
سمن
18 فروردین 93 21:54
نازدوله ى دول دوليه گل دونه ى دولدانه من دارم با خودم فك ميكنم كه شما از زندگيه ما چى ميخواى اخهههههه با اون قيافه ى خنگوله،نازه،گل دوليت!!!! ....اخه زيباى خالهههه تك دوله خالههههه نقله خالههههه نخوده خالههههه كلوچه خالهههههه من فدات بششششم سلامت باشى چراغه خونهههه اخه شما ديگه از كجا پيداش ششششد خلاصه كه عاشششقتم فرشته ى پاك خوش اومدى بهار اوردى شكوفه ناز ناز دوله اى داريم مممممما گل دونه اى داريم مممممما هيشكى اونو نديده هر كى اونو ببينهههههه غش ميكنه كف ميكنه ميميرهههههه
مامان س
پاسخ
سمن خدا خفت نکنه
paradise
19 فروردین 93 8:38
وااااااااااااي اين شازده كوچولو چقد عروسكه چقد سفيد و نازه چقققققد مااااااهه اي خدااااااااا شكرت با همچين مامان فعالي بچه جيغ جيغو نشه؟؟؟ پروفسوره آينده اين مملكته سوگند جون توروخدا مشخصاتش قد و وزنش و ...رو بنويس ساعت چند دنيا اومد؟؟؟مااااچش كن
مامان س
پاسخ
چشم عزیزم قربونت برم منچشات ناز میبینه عزیزم
paradise
19 فروردین 93 10:00
الللهي قربون دستاش بشم چقد بامزه است ماشالا دوس دارم گازش بگيرم تو هوا وووووووووووااااااااااااي ماهه ماه قربون اون قفسه سينه اش بشم از كف پاش عكس بزار عاشق كف پاشم
مامان س
پاسخ
مرسی عزیز دلم کف پاشباشه عشقم از کفه پاشم میزارم
من و روزهای بیماری
20 فروردین 93 16:52
خوشگله پسرت...خدا حفظش کنه
مامان س
پاسخ
مرسی شهلا جونم چشات قشنگ میبینه