بارمان کوچولوبارمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

بدون عنوان

1393/1/19 13:35
نویسنده : مامان س
146 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم خوش اومدی به دنیای ما

بالاخره انتظارام تموم شد و گرفتمت تو بغلم واقعا وصف نشدنی ترین احساس زیبایه زندگیه

نینی کوچولویه ما 15 فروردین 1393 تو بیمارستان ایرانمهر دنیا اومد البته دکترا و پرستارا میگفتن

اولین نینی پسره امسال شاهزاده ما بوده فدات بشم مامانی

وزن 3.500

قد 51 سانت

تو عکساش یکم تپلی افتاده ولی هنوز کوچولو موچولوهه

دیروز هم اولین حمومت بود که مامان بزرگی بردت تمیز و خوشگل شستت عزیزر دلم اینم

عکست که حسابی تمیز و مامانی شدی عشقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

خواهر مهربون
20 فروردین 93 12:26
سلاااااااااااااام خوبی عزیز دلم؟وای چه کوچولوی نازی...انشالله قدمش مبارک باشه و پر از برکت و شادی...اولین خبر خوب رو با خودش از اون دنیا اورد...خبر پیوند فرشید
مامان س
پاسخ
واقعا انشالا پیوندش به خوبی انجام شه تا الان که خدارو شکر خوب بوده بقیه هم خد کمک میکنه و فرشید پیوندش به خوبی انجام میشه
خواهر مهربون
20 فروردین 93 12:28
با مامانی که این بچه داره مطمئنم که خیلی شلوغکار میشه...الهی مثل خودت مهربون و فعال و شاد باشه عزیز دلم...
مامان س
پاسخ
مرسی قشنگم شیطون که یکمی هست پس به مامانش رفته عایا؟
من می مانم
20 فروردین 93 12:42
قدم نو رسیده مبارک
مامان س
پاسخ
مرسی اقا فرشید
من و روزهای بیماری
20 فروردین 93 16:51
سلام آخی ...شاهزاده به دنیا اومد. ببخش من چند روزی گرفتار بودم و نشد زودتر خبر بشم. الهی شکر سالم به دنیا اومده. حال مامانی چطوره. تبریک به تو و بابا ش و کل خانواده. ان شا الله قدمش خوب باشه و سال خوبی داشته باشید. نوزاد خواهر زاده ام فردا قراره به دنیا بیاد. عکسها هم قشنگند.
مامان س
پاسخ
مرسی گلم نینی جدید مبارک انشالا که قدمش خیر باشه خاله شدی دیگه حسابی کیف کن بغلش کن خیلی مزه داره
arezou
20 فروردین 93 18:10
عزیزم مثل گل میمونه ماشااله
مامان س
پاسخ
فدات شم عزیزم
گمشده ام
20 فروردین 93 18:49
قربوننننننننششششششششش برم الهییییییی...
مامان س
پاسخ
خدا نکنه عشقم
فرنگی
21 فروردین 93 16:19
سلام. خانمی قدم نو رسیده مبارک.
مامان س
پاسخ
مرسی عزیز دلم
رزیتا
22 فروردین 93 10:09
قدمش مبارک باشه واسه منم دعا کن یک ساله در انتظارم
مامان س
پاسخ
مرسی عزیزم انشالا نینیت زودی میاد نگران نباش نینی ما هم ناز داشت تا بیاد