بارمان کوچولوبارمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

بدون عنوان

1393/3/26 23:23
نویسنده : مامان س
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم همه وجودم اونقدر بهت وابسته شدم که خدا میدونه. نمیدونی چجوری زندگیمونو شاد کردی

خداو شکر میکنم از این نعمت زیبا امیدوارم این هدیه اسمونی رو خدا قسمت همه کسایی که ارزوی نینی

رو دارن بکنه

14 خرداد که تعطیلی بود با یکی یه دونم که شما باشی و خاله ساناز و مامان جون اینا و دختر عمه همه

رفتیم شمال و کلی خوش گزشت شمام ماشالا مامانی رو اذیت نکردی الاهی قربونت برم منننننننننننن

صبها هم که از خواب بیدار میشی کلی میخندی و حرف میزنی با اینکه خیلی خوابم میاد خواب آلودو خسته ام همین

که میخندی و بهم نگاه میکنی انگار دنیا ماله منه الاهی فدات بشم من که با ریشه های مبل حرف میزنی و

میخندی میخوام بگیرم بغلم کلی فشارت بدم که البته این کارم میکنمخندونک

تو هم با اون چشایه خوشگلت با تعجب نگام میکنی و منم غش غش میخندمخنده

واکسن 2 ماهگیت رو هم روز 19 خرداد زدیم فدات بشم کلی گریه کردی منم دست تنها بودم خیلی 2 تایی اذیت

شدیم فدای گریه کردنات که اونجوری مظلوم گریه میکردی مامانی قربونت بره الاهی. از همه بدتر ختنه پس فردا

28 خرداد خیلی نگرانم و استرس دارم مامانی هم که رفته مشهد تا فهمید میخوایم ختنه کنیم گفت فردا بلیط

میگیره که بیاد من نزاشتم ولی تنهام و خیلی میترسم البته بابایی کنارمه دوست ندارم تو عزیز دلم درد بکشی

 

انشالا به خیر بگزره خطا

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

خاله سانی
27 خرداد 93 1:30
ای حانم ناااززی عزیزم چقدر با نمکی شما خاله.خدا حفظش کنه
مامان س
پاسخ
لطف داری عزیزم
paradise
4 تیر 93 14:21
واااي واي جييييگرشوووووووووووووو...گازبگيرمش...روناشوووووو...عاشق چين روووونشم...قربونش برم...فدا فدا
مامان س
پاسخ
فدات شم عشقم نمیدونم این کامنتایه تو رو هر وقت میخونم کلی میخندم
paradise
7 تیر 93 11:05
رااان فقط قسسسمت رااااان چين چيلا خورده جييييگر منه
من و روزهای بیماری
9 تیر 93 1:49
سلام تشکر بعد از مدتها سر زدی وبلاگم. حالم کمی بهتره. البته نه همیشه. پسر کوچولو هم که داره بزرگ میشه. قیافه با نمکی داره. خدا حفظش کنه
مامان س
پاسخ
انشالا زودی بهتر شی قشنگم مرسی عزیزم
خواهر مهربون
9 تیر 93 11:56
سلاااام .خوبی سوگند جونی؟؟جات خیلی خالیه..دلم برات یه ذره شده..الهی فدات شم چه نازه..ماشالله مردی شده برا خودش..حتما براش اسفند دود کن..
paradise
9 تیر 93 12:22
الللهي قربون شيمكش بشم قلمبه منه عاشق نگاه تيزشم...الهي همينجوري تيز بمونه..اجناس لطيف رو بتونه تشخيص بده))قربون اون هيكلش قرررربون كله كم موش...قربون پمپرز پرش...الللللهههههي سلامت باشه هميشه فقط ناحيه ران دستاشووووو ناخناشوووو الهي فداش بشم از ناخنش عكس بگير
مامان س
پاسخ
فدات شم عزیز دلم کی بریم ملاقات عشقم؟
اسیه
17 تیر 93 14:41
وووووووووووواااااااااای خدایا چقدر قشنگه این تپلی من چقده شما خوشگلی ااقا عزیزم پارادیس جون ایشون که کلی مو دارن من تا 2 سالگیم کاملا بی مو بودم مامانبزرگم انقدر ناراحت بوده نذر کرده من مو دربیارم راستی سوگند جونم کلی براش اسفند دود کن دوست داشتم بگیرم بغلم کلی بوسش کنم زیر زیرکیم یه گاز کوچولو از لپش بگیرم خدا حفظش کنه الهی
مامان س
پاسخ
فدات شم آسیه جون لطف داری خانومیحالا خداکنه بچم موهاش دراد
اسیه
19 تیر 93 14:33
سلام سوگند جونم خدا حفظش کنه چقدر این اقا خوشگل و نازه لپشو وای خدایا دوست داشتم الان بغلش کنم کلی ببوسمش
مامان س
پاسخ
قربونت عشقم
اسیه
19 تیر 93 14:34
سلام سوگند جونم خدا حفظش کنه چقدر این اقا خوشگل و نازه لپشو وای خدایا دوست داشتم الان بغلش کنم کلی ببوسمش
مامان س
پاسخ
قربونت برم اسیه جونمممممممممممممممممممممم
سعيده
20 تیر 93 12:45
عزيزم خصوصي داري
سعيده
20 تیر 93 12:46
خانومي ني نيت خيلي ماهه هزارماشالله خداحفظش كنه براتون
مامان س
پاسخ
مرسی عزیز دلم خوشحالم کردی به ما سر زدی
paradise
21 تیر 93 8:49
بارمان جانم نوكرتم چاكرتم چين ران ميطلبم چشاي گنده ميطلبم ماچو رد كن بياد
مامان س
پاسخ
من داز دست تو چیکار کنم