بارمان کوچولوبارمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

بدون عنوان

1393/4/22 13:15
نویسنده : مامان س
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق منننننننننن نفس مامانی من قربونت برم یکی یه دونه امروز شما یاد گرفتی با کمک یه بالشت

کوچولو بشینی خیلی عجله داری زود بزرگ بشیا نفسمممم اونقدر تلاش میکنی واسه حرف زدن من فدای

تو بشم  وقتی باهات حرف میزنیم کلی دست و پا میزنی وذوق میکنی فقط منتظری باهات حرف بزنیم بلند

بلند میخندی فدات بشم که شیرین کاریات مارو این همه میخندونه و خوشحال میکنهبوسبوسبوس

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خواهر مهربون
23 تیر 93 12:37
وااااااااااااااااااای ماشالله هزار ماشالله..این گل پسر چقدر ناز شده..خاله فداش بشه..پاهاشو ببین..چه نگاه نافذی داره..معلومه پسر تیزیه و دخترا رو زود صید میکنه..چه جنتلمنی هم نشسته ....خودت خوبی عزیزم؟دستت درد نکنه بابت رمز..دیگه نا امید شده بودم..
مامان س
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی فدات بشم من خاله جونش.منم خوبم گلم دلم واسه همتون تنگ شده ها خدارو شکر که اینجا بهم سر میزنین
اسیه
25 تیر 93 23:11
لام خدا حفظش کنه این گل پسر ما چقدر ناز نشسته ...چه چشای نازی داره وای خدایا ماشاا... حسابی خوردنی شده
مامان س
پاسخ
فدات بشم آسیه جونم مرسی قشنگم